Luxury is not a crime

Περπατώντας µπροστά από τη βιτρίνα, του έκανε εντύπωση η επιτηδευµένη πολυτέλειά της. Σταµάτησε, άναψε µε σπίρτο το Toscanello στο απενοχοποιηµένο πεζοδρόµιο και, παρατηρώντας, σκεφτόταν.

Βλέποντας πολλούς ανθρώπους να μπαινοβγαίνουν στο γνωστό πολυκατάστηµα, αποµόνωσε τα διαφορετικά τους συναισθήµατα. Μια προσµονή και δίψα αγορολαγνείας στους εισερχομένους και µια ψευδαίσθηση ικανοποίησης στους εξερχομένους. Αυτό τον έκανε να σκεφτεί έναν παραλληλισμό. Την αίσθηση αυτού που πηγαίνει στη στιγµή του έρωτα και αυτού που φεύγει…

ΥΓ: Η άνωθεν φωτογραφία αποτυπώνει µε μοναδικό στιλ τον εγκλωβισµό της αγορολαγνείας και τα πάθη ανδρών και γυναικών.

Photo Credits: Getty Images | Ideal Images

Editor
error: MANCODE CONTENT IS PROTECT