Enzo’s revenge

1967. Ένα χρόνο μετά την αποτυχία της Ferrari να ανέβει στο βάθρο τουλάχιστον σε έναν από τους τρεις πιο σημαντικούς αγώνες ταχύτητας της εποχής (Daytona, Sebring, Le Mans) και την πλήρη κυριαρχία της Ford, το νόμισμα γύρισε για την ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία, με την  επιτυχία στον 24ωρο αγώνα της Daytona που έμεινε στην ιστορία γνωστή και ως “η εκδίκηση του Enzo”. Για χάρη αυτής της επιτυχίας, η Ferrari αφιέρωσε στο 365 GTB / 4 που παρουσιάστηκε στο Paris Salon το 1968 το όνομα “Daytona”. Από την πρώτη στιγμή έλαβε θερμή υποδοχή καθώς δεν περιλάμβανε τις απαλές και κυρτές γραμμές των προηγούμενων μοντέλων αλλά μια νέα γωνιακή και πιο επιθετική αισθητική.  

Εκεί βασίστηκε και η Ferrari 365 GTS/4 Daytona που κυκλοφόρησε ένα χρόνο αργότερα και μέχρι το 1973. Ωστόσο, σε αντίθεση με το πρωτότυπο κυκλοφόρησε και στην έκδοση “Spyder σε πολύ περιορισμένο αριθμό με μόλις 121 παραδείγματα. Ένα απ’ αυτά σας δίνει την ευκαιρία να αποκτήσετε η γερμανική εταιρεία Schaltkulisse μέσω διαδικτυακής δημοπρασίας.

Η GTS/4 Daytona Spyder που βλέπετε παραπάνω βγήκε από το εργοστάσιο το 1972 (μια σπουδαία δεκαετία για την εταιρεία) και περιλαμβάνει έναν 4.4 λίτρων κινητήρα με απόδοση 352 ίππους, αποτελώντας ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα -με βάση την εποχή τους- που βγήκαν ποτέ από το Maranello. Εκτός από τις εντυπωσιακές αποδόσεις του, ξεχωρίζει και για το καλαίσθητο εξωτερικό της, εφάμιλλο με την κομψότητα των 70s.

Σήμερα, το αυτοκίνητο βρίσκεται σε μια εξαιρετική διατηρητέα κατάσταση, αφού πριν λίγα χρόνια μπήκε στο συνεργείο και αποκαταστάθηκε πλήρως. Σε συνδυασμό με τον σαγηνευτικό χρωματικό συνδυασμό αλλά και την πιστοποίηση Ferrari Classiche που έχει λάβει, η τιμή του αναμένεται αρκετά υψηλή, τραβόντας παράλληλα και όλα τα βλέμματα των απανταχού συλλεκτών.

Cars