Automotive legacy

Η σειρά αυτοκινήτων “250” της Ferrari περιλαμβάνει μερικά από τα πιο εμβληματικά και περιζήτητα μοντέλα της ιταλικής βιομηχανίας για αρκετούς λόγους. Η επιτυχία τους βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στον κινητήρα τους Colombo V12. To 250 GTE, το πρώτο τετραθέσιο αυτοκίνητο της εταιρείας δεν αποτέλεσε εξαίρεση. Εκτός από την απόδοσή της, φέρει κι έναν εκλεπτυσμένο σχεδιασμό με υπογραφή της Pininfarina. Το αμέσως επόμενο μοντέλο, η 250 GTE 2+2 Series I, κατασκευάστηκε σε μόλις 299 παραδείγματα ενώ η 250 GTE 2+2 Series IΙ σε μόλις 355.

Το αυτοκίνητο που βλέπετε παραπάνω όμως, πρόκειται για μία “GTE 2+2 Series IΙ” του 1962 που είναι διαθέσιμη για αγορά από τον δημοπρατικό οίκο RM Sotheby’s και βρίσκεται σε εξαιρετική διατηρητέα κατάσταση. Με τη γοητεία του old-school να είναι φανερή παντού και σε κάθε λεπτομέρεια, μικρή και μεγάλη, αυτή η Ferrari για πολλά χρόνια άνηκε στον Wayne Sparling, πρώην διευθυντή, μηχανικό και οδηγό αγώνων για την αγωνιστική ομάδα της Ferrari της Βορείου Αμερικής. Περιλαμβάνει όλα τα αυθεντικά έγγραφα, όπως πιστοποιήσεις, αναλυτικές περιγραφές της ιστορίας της και ένα Ferrari Market Letter.

Βγήκε από το εργοστάσιο στις 19 Δεκεμβρίου του 1962 και είναι ένα από τα τελευταία 20 παραδείγματα “Series II” που κατασκευάστηκαν. Πωλήθηκε στον πρώτο της ιδιοκτήτη το 1963 στη Νέα Υόρκη μέσω του εισαγωγέα Luigi Chinetti Motors, κι όπως φαίνεται από τις φωτογραφίες είναι σαν να μην πέρασε μια μέρα. Μάλιστα, έκανε την εμφάνισή της και στο χειμερινό newsletter της Ferrari Market. Εξωτερικά έχει επενδυθεί με το ιδιαίτερο “Rosso 20200” χρώμα και ένα μαύρο δερμάτινο σαλόνι. Το ενδιαφέρον είναι ήδη μεγάλο και η τιμή πώλησής της αναμένεται να φτάσει πολύ υψηλά.

Cars